20 תשובות
בייבי בייבי בייבי אוו
היייי
שלום
גסטין אני מאוהבת בך
היי ביי
זה חופש סו..
ג'סטין מה קורה כפרה
יא גם אני אוהבת להגיד אנשנושים
היוש
אז אני לא מוזר
שלום אנשימים הזויימים שיש חהם סטיפס כמוני
יאיי
יאיי
היי היי
היי
היוש
הלוו אתםם
מי לא ער עכשיו אני הולכת לישון כל יום בחמש
היי באביי
היי ג'סטין אהבתי את האלבום החדש שלך
ברכות מן העתיד
ברכות מין העתיד שיותר עתיד מהעתיד שלך^
באותו הנושא: