8 תשובות
שאנשים יעשו מה שבא להם מה אכפת לך
מאוד מיותר
איך התמונה שלי?
שואל השאלה:
התמונה שלך יפה מאד רותם
אנונימי
כעיקרון שכל אחד יעשה מה שבא לו אבל בעיני לא צריך לשים תמונה שלך כי הקטע באפליקציה זה האנונימיות :)
לאף אחד לא אכפת מי שרוצה שיהיה אנונימי ומי שלא רוצה אז לא זה לגמרי בחירה שלהם
KMP
שכל אחד ישים מה שבאלו