8 תשובות
מנסים להשאר רגועים כמה שאפשר אם לא בשבילך אז לפחות בשביל אח שלך
משתתף בצערך שלא תדעו עוד צער..
תנסי להיות שם בשבילו והוא בשבילך תחבקו אחד את השניה תדברו תשתפו..:( מוזמנת לדבר בפרטי אם באלך.
תנסי להיות שם בשבילו והוא בשבילך תחבקו אחד את השניה תדברו תשתפו..:( מוזמנת לדבר בפרטי אם באלך.
אני משתתפת בצערך 3>
זאת סיטואציה קשה וכואבת, קחי לך את הזמן שלך להיות כאובה ולהתאבל
בן כמה אח שלך?
זאת סיטואציה קשה וכואבת, קחי לך את הזמן שלך להיות כאובה ולהתאבל
בן כמה אח שלך?
קודם כל לגיטימי שלא תעכלי..תוציאי את כל הבכי החוצה
ולגבי אחיך,את יכולה להיות איתו בסלון ולשים לו תוכנית בטלוויזיה,ממש לחפש לו תעסוקה,אל תשכחי שזה רק לכמה שעות איתו
את לא צריכה לדאוג כלכך,באמת שזה הכי לא מסובך שיש.
את רק צריכה להשגיח עליו וכמה שיותר להעסיק אותו,כמו שאמרתי.
ומשתתפת בצערך.
ולגבי אחיך,את יכולה להיות איתו בסלון ולשים לו תוכנית בטלוויזיה,ממש לחפש לו תעסוקה,אל תשכחי שזה רק לכמה שעות איתו
את לא צריכה לדאוג כלכך,באמת שזה הכי לא מסובך שיש.
את רק צריכה להשגיח עליו וכמה שיותר להעסיק אותו,כמו שאמרתי.
ומשתתפת בצערך.
ואני כאן,אם תרצי לדבר/עזרה
משתתפת בצערך.. תנסי להישאר רגועה תביני שככה החיים ואין מה לעשות עם זה
שואל השאלה:
תודה רבה זה לא מובן מאליו מקווה שיהיה טוב
תודה רבה זה לא מובן מאליו מקווה שיהיה טוב
אנונימית
בשמחה,יהיה באמת בסדר.
תחשבי ככה,יהיה ככה
מחשבה יוצרת מציאות;)
ואם תצטרכי משהו,תרגישי בנוח לדבר איתי בפרטי
תחשבי ככה,יהיה ככה
מחשבה יוצרת מציאות;)
ואם תצטרכי משהו,תרגישי בנוח לדבר איתי בפרטי
באותו הנושא: