9 תשובות
ניתן גם לשלם במזומן, אך רצוי ברב קו.
עריכה: מסתבר שטעיתי, אי אפשר במזומן... לא נסעתי באוטובסים הרבה זמן אז אני לא כל כך מעודכן בקטע הזה
רב קו, אבל יש גם מקומות שאפשר עם מזומן.
בכל מקרה ממליצה על רב קו זה יותר נוח...
אפשר גם וגם
נראלי אפשר גם וגם (הכל תלוי במקום ובאוטובוס) אבל אני משתמשת ברב קו הוא יותר נוח
רב קו. אי אפשר עם מזומן בגלל הקורונה.
אין אפשרות יותר במזומן
אנונימית
רב קו
נסיעה באוטובוס ברב קו או אפליקציה.
בקוי אוטובוס בכל אזור השומרון שגם נוסעים לעיר ובחזרה ניתן לשלם במזומן בהנחה של 50%.
אנונימי