3 תשובות
לא. זה סוג של מחמאה אם היא אומרת לך שהיא לא רצתה ממש להיות ידידה שלך ואז היא הכירה אותך זה אומר שהיא אוהבת את האישיות שלך..
למה לנתק את הקשר?
אם היא ידידה טובה שלך אז למה לנתק כיאילו מה היא כבר אמרה, היא אמרה לך את האמת אבל אחרי זה היא אמרה שהיא הכירה אותך - אם הכוונה הכירה אותך ואתה נחמד וכל זה אז אל תנתק את הקשר אבל אם מכוונה של הכירה אותך ואז היא הבינה שאתה מגעיל אז תנתק איתה ת'קשר
שואל השאלה:
היא אמרה שהיא יצאה כי לא היה לה נעים מבת דודה שלי כי הם באותה כיתה
אנונימי