5 תשובות
מיונז
וואי מי שעונה מלך גם אני חייבת לדעת!!
האדיט הכי ראשון שלי באפטר הוא ממש סבבה לא ואו אבל אפשרי שבו בעיקר ניסיתי לעשות דברים שהראו במדריכים למתחילים ואז ניסיתי לעשות 3d וכל מיני ואז כבר הכל התחיל להיות הרבה יותר טוב אבל יש לי רקע באלייט מושן ולמדתי שם את כל עקרונות האדיטים וזה אז כבר ידעתי דברים בסיסיים ורק הייתי צריכה ללמוד איפה הם נמצאים באפטר
תרשמי פשוט ביוטיוב after effects for beginners יש מלא סרטונים
אממ לקח לי כמה חודשים טובים