10 תשובות
כן תהנה! העיקר להיות מחוסן ולהיבדק לפני ואחרי כדי לא להפיץ בארץ את הוירוס
אנונימי
בזמן מגפה הייתי אומרת שזה מעצבן שבכלל טסים בזמן שאני ועוד הרבה תקועים שנה בבית
^אבל אם הוא מחוסן ויכול לצאת מהארץ מה זה מפריע לך?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מחוסן , מה השלבים לפני שטסים?
אני מחוסן , מה השלבים לפני שטסים?
אנונימי
אם אתה מחוסן בהצלחה הכל בסדר נראלי שעושים בדיקות מהירות בשדה אני לא זוכר
לאן אתה טס אם אפשר לשאול?
לאן אתה טס אם אפשר לשאול?
אנונימי
אז מה גם אני מחוסנת, לא בוחרת לסכן אחרים
ועוד שאני אסמתית ועם אנשים מבוגרים בבית.
שלא תבינו אותי לא נכון תעשו מה שבא לכם
ועוד שאני אסמתית ועם אנשים מבוגרים בבית.
שלא תבינו אותי לא נכון תעשו מה שבא לכם
שואל השאלה:
הזמנתי בדיקה לקורונה לפני טיסה צריך למלאות טופס הצהרת בריאיות ?
הזמנתי בדיקה לקורונה לפני טיסה צריך למלאות טופס הצהרת בריאיות ?
אנונימי
באמת בלי להעליב אף אחד לא צריך לשבת בבית בגללך אם מתחשק לו לטוס הוא יטוס את לא יכולה להגיד לו פשוט לא כי זה לא נראה לך
אנונימי
#אחד שלא הבין אותי נכון
אז תכתבי ברןר כדי שיבינו xx
אנונימי
באותו הנושא: