9 תשובות
ילדים עם סגנון לבוש גותי שלרוב נמצאים בקניון שניקרא סנטר
הם הולכים לסנטר או סתם יש להם נראות של וירדים אובדניים
ילדים שמבלים בדיזנגוף סנטר
ילדים שמבלים בדיזינגוף סנטר
לרוב משתמשים בזה ככינוי גנאי
לרוב משתמשים בזה ככינוי גנאי
זה פשוט ילדים שנמצאים הרבה בסנטר
שואל השאלה:
למה משתמשים בזה ככינוי גנאי ולמה אנשים שומרים מהם מרחק?
מה רע?
למה משתמשים בזה ככינוי גנאי ולמה אנשים שומרים מהם מרחק?
מה רע?
אנונימית
כי הם מוזרים לרוב או קריפים
יש מין רפרנס שבו אוטומטית כל מי שמבלה בסנטר הוא- ילד אנימה(או איך שהם לא מגדירים אותנו), יש לו דיכאון(שזאת ליטרלי מחלה נפשית שאנשים עושים ממנה צחוק), חותך וורידים, מעשן, שותה וכל האלה
שמישהו יתקן אותי אם אני טועה כן
שמישהו יתקן אותי אם אני טועה כן
ואומנם יש כאלה, אבל הרוב ממש נחמדים(כחלק מהם) ויש שם אחלה אנשים
באותו הנושא: