11 תשובות
שואל השאלה:
כיף שאני לא לבד
כיף שאני לא לבד
אנונימית
תחשבי לפחות יש לך כזה שקט ביום הולדת זה יכול להיות דבר מגניב
שואל השאלה:
לא בשבילי
לא בשבילי
אנונימית
יום כיפור זה לא בהרכח יום רע, הרבה יוצאים החוצה עם האופניים וזה ומבלים זה דווקא נחמד זה לא כמו יום השואה שכולם כזה עצובים
באסה לי ביום השואה
באסה
משתתפת בצערך
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
אז תחגגי בערב או יום למחרת אין מה לעשות ממש
לאחותי יש יום הולדת ביום השואה, מנחם?
משתתפת בצערך
תחגגי אחרי
תחגגי אחרי
באותו הנושא: