3 תשובות
60:40
לפי מה שאני יודע , הגורם שאומרים קודם (הבנים) הוא המספר השמאלי יותר. אני חושב בנים 60 בנות 40
שואל השאלה:
לא הפוך?
לא הפוך?
אנונימית
באותו הנושא: