9 תשובות
שום דבר
תלוי איך זה עלייך אבל שמעי מה הבעיה פשוט תעשי את שניהם
שואל השאלה:
יש לי תספטום כבר כמה חודשים אבל היא עשתה לי את יותר מידי במקדימה לדעתי ואני לא יודעת אם כשאי פשוט נזם וזהו..
יש לי תספטום כבר כמה חודשים אבל היא עשתה לי את יותר מידי במקדימה לדעתי ואני לא יודעת אם כשאי פשוט נזם וזהו..
נזם
את יכולה לקחת עגיל יותר קטן ואז זה יראה יותר נורמלי. לדעתי ספטום יותר יפה אבל מה שאת חושבת
שתיהם מכוערים זוועה
שניהם ביחד נדיר
שניהם ביחד.
ולספטום יש נקודה אחת יחידה וספציפית בה ניתן לנקב אותו, אז גם ככה לא תוכלי לשנות את המיקום.
ולספטום יש נקודה אחת יחידה וספציפית בה ניתן לנקב אותו, אז גם ככה לא תוכלי לשנות את המיקום.
נזם
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: