5 תשובות
אפליקציית נוהג
למדתי ממנה 3 ימים ועברתי
כן יד המון אפליקציות תוריד אחת צהן יש שם לוח תמרורים חומרים שאתה יכול לקרוא
ומבחנים להתנסות
יש מלא אפליקציות ואתרים זה לא מסובך זה בעיקר לדעת לזכור ולשנן
אני למדתי דרך אפליקציית "נוהג".
תעשה רק מבחנים, עזוב את התרגול של השאלות. אחרי כל מבחן תבדוק איזה טעויות יש לך, זה יכנס לך למוח ותתחיל אחד חדש.
תשנן ותשנן מבחנים, תעשה המון עד שתזכור את כל השאלות ששואלים שם. בשלב מסוים הכל חוזר על עצמו ואלו אותן שאלות שיש במבחן התיאוריה.
נוהג
תלמד שעה -שעתיים ביום ותוך שבועיים אתה מוכן לתיאוריה