7 תשובות
גרביים זה זכר
ולדעתי מביך, אבל תעשי מה שבגרב שלך
ולדעתי מביך, אבל תעשי מה שבגרב שלך
מביך
שואל השאלה:
לראשונה שהגיבה אני לא מהמושפעים אני אוספת ונועלת גורדן כבר איזה 3 שנים
לראשונה שהגיבה אני לא מהמושפעים אני אוספת ונועלת גורדן כבר איזה 3 שנים
אנונימית
מביך מאוד
מביך מאוד
זה בסדר אבל עדיף עם גרביים נמוכות כי הנעל גבוהה
מביך זה ניהיה של מושפעים
אנונימית
באותו הנושא: