16 תשובות
מון / לונה
אנונימית
לילה
אוריאו
וואוו לונה זה מושלם
מיקה.
לי הייתה כלבה שנראת ככה
לי הייתה כלבה שנראת ככה
שואל השאלה:
יש לנו חתולה שקוראים לה לונה אס אני חושבת שלומה זה לא שם טוב
יש לנו חתולה שקוראים לה לונה אס אני חושבת שלומה זה לא שם טוב
שחורה
מישל
(מישל אובמה)
(מישל אובמה)
אנונימי
לקסי
אנונימית
באלו ככה היה שלי אבל בן חחח
קקה
אנונימי
בלייק
לקס/לקסי
אנונימית
^ החתולה ליטרלי שחורה
אנונימי
^^^ לקסי יאו
לולה
באותו הנושא: