2 תשובות
את לא צריכה לזכור.
אני ממליץ לך לכתוב מכתב לדמות הראשית, לדמות שאת מעריצה או לנבל.
זה רק נראה קשה, אבל ברוב כותבים שטויות. תכתבי דברים שאת רוצה לדעת עליהם וכאלה דברים.
במקומך הייתי רושמת לדמות שאני אוהבת/שונאת. נגיד הרמיוני - אני חושבת שאת חכמה, יודעת לעזור ותמיד באה בזמן הנכון ומוצאת את הלחש המתאים. (משהו בסגנון )