16 תשובות
נראה לי שזה המחזור
אבל אני בטוחה שזה לא מסוכן
יש היום מלא ילדות שמקבלות בגיל שלך ואפילו לפני 10
שמעי... אני לא בת אבל זה כנראה כן מחזור
אז מזל טוב?!
את בטוחה שזה לא מחזור?
בכל מקרה אם זה לא מחזור אז זה לא תקין אבל אל תילחצי סתם, פשוט תתייעצי עם אמא שלך ותלכו לגינקולוג
את בטוחה שזה הפרשה ולא סתם פשוט התחלה של מחזור?
יכול להיות שהוא פשוט עדיין לא סדיר וזה היה ההתחלה
אבל אם את מפחדת מזה תגידי לאמא שלך ותלכי לרופאת נשים
אני די חושבת שזה מחזור
שואל השאלה:
זה היה הפרשה שקופה עם דם
אנונימית
שואל השאלה:
עוד לא קיבלתי בגלל זה אני שואלת מה זה
אנונימית
כןכן אז תקשיבי רוב הסיכויים שזה מחזור
שואל השאלה:
מחזור לא אמור להיות כתם עם דם?
אנונימית
שואל השאלה:
גם מאז לא היה לי טיפה אחת רק איזה שעה אחת בהפרשה
אנונימית
יש מצבים שמחזור בא גם עם הפרשות ואם זה היה רק לשעה אז ממליצה לך ללכת לרופא/ה אם את מפחדת
שואל השאלה:
שהלכתי לשירותים וניגבתי תפיפי אז ראיתי ואז שהלכתי עוד פעם ראיתי את זה שוב ויום למחרת לא היה כלום
אנונימית
יש מצבים שזה ככה, יש הרבה בנות שזה קורה להן. אז יש סיכוי שזה מחזור אבל אם את עדיין מפחדת תדברי עם אמא או אבא שלך והם יסבירו לך הכל ואם את רוצה תלכו גם לגינקולוג
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה שזה אומר שהוא מתקרב יש מצב?
אנונימית
זה כנראה מחזור,
זה לא אמור להיות משהו מסוכן אבל אם את לחוצה את יכולה לדבר עם רופא,
אני קיבלתי מחזור בגיל עשר וחצי אז אל תהיי לחוצה חחח