7 תשובות
פירות יבשים
(נראלי)
(נראלי)
אגוזים, תמרים, תפוצ'יפס קידס
יש בסופר חבילות של ארטיק קרח שזה 10 קלוריות לאחד וזה טעים
יש את הגלידות שהן לייט והן סביב ה50-90 קלוריות ליחידה והן ממש טעימות ויש מין פריכיות צ'יפס כאלה ממש טעימות שהן 5 קלוריות ליחידה קוראים להן צ'יפס אורז חום מלא
שואל השאלה:
פירות ואגוזים זה לא טעים
אני לא אוהב ארטיק קרח
והגלידות חוץ מקלוריות לא נראה לי טובות אבל אבדוק תודה
ואני לא אוהב צ'יפס
פירות ואגוזים זה לא טעים
אני לא אוהב ארטיק קרח
והגלידות חוץ מקלוריות לא נראה לי טובות אבל אבדוק תודה
ואני לא אוהב צ'יפס
זה לא בטעם של צ'יפס
הגלידות סבבה לגמרי זה ארטיקים כאלה
באותו הנושא: