9 תשובות
לי אין
יש בהתחלה נקודות אדומות אבל זה עובר
יש בהתחלה נקודות אדומות אבל זה עובר
כן אבל אחרי שעתיים זה יורד
שימי קרם לחות וזה יעבור
אני מגלחת זה פחות כואב ויותר טוב לדעתי
^כן זה גם גודל ממש מהר
לדעתי יותר נוח ויעיל לעשות שעווה
לדעתי יותר נוח ויעיל לעשות שעווה
כן
פשוט לשטוף את האיזור אחכ עם מים קרים ולא חמים
פשוט לשטוף את האיזור אחכ עם מים קרים ולא חמים
לא אבל זה אדום ממש
כן כן זה עובר
אצלי זה צומח לאט יחסית ולא מאוד דוקר אולי סתם גנים
באותו הנושא: