9 תשובות
בעד
בעד
אני לא רואה למה שאני אהיה נגד
אני לא רואה למה שאני אהיה נגד
בעד
בעד למה לא
שואל השאלה:
הסיבה להיות נגד זה כי זה מבזבז מלא כסף... שיכול ללכת למשהו מועיל יותר כמו לימודים
הסיבה להיות נגד זה כי זה מבזבז מלא כסף... שיכול ללכת למשהו מועיל יותר כמו לימודים
אנונימית
בסוף כולנו מתים גם ככה אז עדיף לקחת את ההזדמנות של פעם בחיים זה מלא חוויות וזכרונות שנשארים
מה יש להיות נגד?
כסף תמיד אפשר להרוויח, אני אישית יצאתי לטיול עם חברות ולא מתחרטת כי אלה זיכרונות. אחרי שנתיים של צבא אפשר להשתחרר לפני לימודים. המשכתי פשוט לעבוד ולא לקח הרבה זמן עד שהשגתי את כל הכסף ללימודים. חוץ מזה יש גם מענק שעוזר.
בעד
איזו סיבה תהיה לי להיות נגד
איזו סיבה תהיה לי להיות נגד
באותו הנושא: