6 תשובות
את מחוסנת/מחלימת קורונה?
כן, מלאא
הרופאה אמרה לא אמרה לי כלום
שואל השאלה:
אני לא מחוסנת ולא היה לי קורונה השנה
אנונימית
אם את לא מחוסנת/מחלימה אז לכי תעשי בדיקה קורונה
איבוד חוש טעם וריח הם לא התסמינים היחידים ולאו דווקא שיהיה לך אותם בכלל. כשאני חליתי לא איבדתי חוש טעם וריח אבל כן הרגשתי את כל מה שכתבת
שואל השאלה:
אני קודם אלך לרופא כאילו רק רציתי לדעת אם זה קרה למישהו
אחד התסמינים זה בכאב בטן גם?
אנונימית
רוב הסיכויים שהרופא יפנה אותך לבדיקות קורונה
לגבי כאבי הבטן אני לא זוכרת אבל כל שאר הדברים שכתבת הכל היה לי