2 תשובות
תאכלי שאת רעבה, בלי לחץ
תאכלי לפי מה שאת מרגישה, כל עוד זה לא הרעבה וזה לא בשביל להרזות בכח את יכולה לאכול עוד נגיד חצי שעה
נ.ב גם אני לא אכלתי כלום ולא רעבה אבל זה כי קמתי לא מזמן :)
נ.ב גם אני לא אכלתי כלום ולא רעבה אבל זה כי קמתי לא מזמן :)
באותו הנושא: