5 תשובות
אני מהצפון ולא נראה לי שראיתי אנשים מהצפון פה
אני מהצפון ראיתי כמה שקצת קרובים אליו או מאוד
תלוי
לא יצא לי להפגש עם אנשים מפה אבל שורדים באוטובוסים
זה לא נוראי היום יש אוטובוס כמעט לכל מקום
ואני משתדלת להפגש כמה שיותר במקום גודל ככה שיהיה לי איך להגיע ולחזור
תלוי
לא יצא לי להפגש עם אנשים מפה אבל שורדים באוטובוסים
זה לא נוראי היום יש אוטובוס כמעט לכל מקום
ואני משתדלת להפגש כמה שיותר במקום גודל ככה שיהיה לי איך להגיע ולחזור
אני מצפת
היי
אנונימית
היי כן
באותו הנושא: