5 תשובות
תגידי לה שבגלל שהיה לך קורונה נהיה לך בעיות בקנה הנשימה והרופא שלך אמר שעדיף לך לא לרוץ.
זה גרוע, אבל מקווה שזה יעזור לך.
להגיד לה שהיית חולת קורונה (למרות שהיא אמורה לראות את זה)
ואם היא לא נותנת פטור פשוט לכי לרופא אחר
תאמרי לה שהיה לך קורונה פחםחפחפחפחפ
תגידי שכואב לך הראש ושקשה לך לנשום
אם את תבכי שיש לך כאבים היא בטוח תסכים