23 תשובות
לקחת אותו לשיעור תורה
אנונימי
להיות איתו יותר ,תתקרבי אליו ,תכיני לכם ארוחות ותאכלו ביחד ,תראי לו דברים בטלפון דברים מעניינים ,ככה אולי הוא ישתנה ,בהצלחה
יאוו קודם כל אני ממש מבין. יש דברים כאלה, ואין מה להתבייש בלספר את זה למי שיכול לעזור. צריך גם לדבר איתו או לשלוח אותו לטיפול.
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא קרובה אליו ... הוא אלים רק אחרי שהוא לקח מנה הוא נרגע אבל גם אז אני לא יודעת אפ הוא רגוע עד הסוף ואם אני יכולה לדבר איתו . אף פעם לא היינו קרובים הוא גם פרש מבית ספר מכיתה ז כבר הוא לא הלך לבית ספר
הבעיה שאני לא קרובה אליו ... הוא אלים רק אחרי שהוא לקח מנה הוא נרגע אבל גם אז אני לא יודעת אפ הוא רגוע עד הסוף ואם אני יכולה לדבר איתו . אף פעם לא היינו קרובים הוא גם פרש מבית ספר מכיתה ז כבר הוא לא הלך לבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
הוא באמת צריך טיפול כל בן אדפ זר שיראה אותן ברגעי כעס יבין שהוא חייב טיפול אבל אין לי איך לדבר איתו
הוא באמת צריך טיפול כל בן אדפ זר שיראה אותן ברגעי כעס יבין שהוא חייב טיפול אבל אין לי איך לדבר איתו
אנונימית
את יכולה לדבר עם ההורים, עם הרווחה, עם מישהו שיעזור לו וידבר איתו. זה גם בשבילו להציל אותו מעצמו.
רק התורה הקדושה תציל אותו
לא חסר אנשים שהיא הצילה!!
לא חסר אנשים שהיא הצילה!!
אנונימי
שואל השאלה:
יכול ליהיות הוא דווקא התחיל סתם לקרוא באיזה סידור והוא היה נראה רגוע אולי זה יכול לעזור ^
יכול ליהיות הוא דווקא התחיל סתם לקרוא באיזה סידור והוא היה נראה רגוע אולי זה יכול לעזור ^
אנונימית
למה הוא נשמע לי כמו מישהו שלא יצא מהארון
אנונימית
מה עם אמא שלך? מה היא חושבת על זה?
שואל השאלה:
חחח מה הקשר יצא מהארון ? ולא נרלאי יש קשר לנטיות מיניות בוא מתנהג ככה כמעט 10 שנים
חחח מה הקשר יצא מהארון ? ולא נרלאי יש קשר לנטיות מיניות בוא מתנהג ככה כמעט 10 שנים
אנונימית
שואל השאלה:
הוא עושה את המוות לאמא שלי הוא מקלל אותה כמו שאמרתי מתנהג באלימות כלפיה אבל רואים שאחרי שהוא נרגע הוא מצטער על זה
הוא עושה את המוות לאמא שלי הוא מקלל אותה כמו שאמרתי מתנהג באלימות כלפיה אבל רואים שאחרי שהוא נרגע הוא מצטער על זה
אנונימית
למה שלא תחפשו בשבילו איזה מוסד גמילה?
שואל השאלה:
בתקווה שלא יתפרץ עלינו ..^
בתקווה שלא יתפרץ עלינו ..^
אנונימית
תנסי לעודד אותו, אל תדאגי, אולי הוא בגיל כזה??
בן כמה הוא אם אפשר לשאול?
בכל מקרה אני בטוחה שזה יעבור לו לבד תני לו את הזמן שלו:)
הכל יהיה טוב
בן כמה הוא אם אפשר לשאול?
בכל מקרה אני בטוחה שזה יעבור לו לבד תני לו את הזמן שלו:)
הכל יהיה טוב
שואל השאלה:
בן 19 עכשיו הוא במעצר אז אין לי דרך לדבר איתו
בן 19 עכשיו הוא במעצר אז אין לי דרך לדבר איתו
אנונימית
שואל השאלה:
אין לו הוא מתבודד הוא פא מבין בזה כלום כל מה שהוא עושה זה להתבודד כי אין לו אף אחד
אין לו הוא מתבודד הוא פא מבין בזה כלום כל מה שהוא עושה זה להתבודד כי אין לו אף אחד
אנונימית
תתקשרו למוסד לגמילה, אל תדברו איתו בכלל, הם ידברו איתו
בסוף הוא יודה לכן ויבין שזה רק לטובתו
בסוף הוא יודה לכן ויבין שזה רק לטובתו
1. מוסד גמילה
2. הוא לומד תורה ומרגיע אותו?
שילמד הרבה אולי משם יכיר חברים.
2. הוא לומד תורה ומרגיע אותו?
שילמד הרבה אולי משם יכיר חברים.
אולי לקחת אותו לטיפול וגמילה (אם הוא מכור או סתם ככה).. אולי הוא צריך חיזוקים מצד המשפחה, שידברו איתו הרבה.. איך המצב בינך לבינו? אתם בקשר טוב?
שואל השאלה:
הקשר לא טוב ..
ראיתי אותו קורא בסידור והוא היה רגוע פעם הוא היה מחובר לדת אבל אז הוא התחיל להשתנות והפסיק עם זה
הקשר לא טוב ..
ראיתי אותו קורא בסידור והוא היה רגוע פעם הוא היה מחובר לדת אבל אז הוא התחיל להשתנות והפסיק עם זה
אנונימית
אוקיי, אז אני חושבת שהדרך הכי טובה לקחת אותו לפסיכולוג טוב ולטיפולי גמילה.. שיוכל לשפוך את הלב שלו. כעיקרון אין לך כל כך מה לעשות בנוגע לזה, אבל אפשרי להציע את זה להורים שלך.. ואז הוא "יתרכך"..
אבל שתדעי לך את אחות נהדרת! :)
אבל שתדעי לך את אחות נהדרת! :)
באותו הנושא: