8 תשובות
ברור
בסדר
רק תזהרי לא לפרסם אותן בטעות
רק תזהרי לא לפרסם אותן בטעות
כן ברור שזה בסדר
אהמ כן ברור אין בעיה עם זה
וגם אני עושה
וגם אני עושה
אנונימית
זה בסדר גמור :)
אם זה עושה לך טוב זה בסדר גמור
רק שימי לב שאת לא משתפת את התמונות
רק שימי לב שאת לא משתפת את התמונות
חחח אני גם עושה ושומרת בסנאפ סתם כי זה כיף
אנונימית
שואל השאלה:
כן חחח גם אני בסנאפ
כן חחח גם אני בסנאפ
אנונימית
באותו הנושא: