5 תשובות
הדרים זאת שכונה נחמדה .
במרכז יש את ניצנים והמעפילים וכל מיני רחובות באזור , יש את הירוקה
החטיבות הן : אלון , רמון , שרת , שזר , בר לב , יש אחת חדשה בירוקה
במרכז יש את ניצנים והמעפילים וכל מיני רחובות באזור , יש את הירוקה
החטיבות הן : אלון , רמון , שרת , שזר , בר לב , יש אחת חדשה בירוקה
שואל השאלה:
^איזנ חטיבת ביניים נחשבת לטובה?
^איזנ חטיבת ביניים נחשבת לטובה?
אנונימית
שרת אלון ושזר בעיקר, אני בשזר אבל נראלי שכולן טובות
שואל השאלה:
^תודה תודה תודה!!!
^תודה תודה תודה!!!
אנונימית
בכיף ובהצלחה!!!
באותו הנושא: