6 תשובות
לא נראה לי יש לסוג כזה קטן ערס וגם עם כן הוא כנראה לא עבר
אם לא הרגשת או שאין לך פצע באזור אין לך מה לדאוג
בכל מקרה עד כמה שאני יודע אין בארץ עכבישים שמסוכנים לאדם(בלי אלרגיות או משהו) אז בכלל אין מה לדאוג
לא, וככל הנראה שהוא לא ארסי
מקסימום תהיה ספיידרמן
אנונימי
הרבה מאוד מהעכבישים הם ארסיים, השאלה היא רק כמה ארס יש להם. בד"כ לא מספיק כדי לעשות לאדם יותר מעקיצה קלה, כי זה מספיק רק בשביל להרוג חרק.
בכל מקרה, במקרה שלך לא נפגעת מהארס, בוודאות. אחרת היית מספר שאתה מרגיש שורף איפה שנגעת.
גם אם כן זה לא קריטי