12 תשובות
אם זה יוצא דופן כנראה באמת קרה משהו או פשוט לא במצב רוח, תחכי שיחזור אלייך
יש מיליון ואחת סיבות אפשריות.
אולי זה אינטנסיבי לו מדי, אולי הוא צריך קצת זמן לעצמו?
אולי צץ לו משהו? אולי הוא עייף?
אולי אין לו מצב רוח?
מציעה שתניחי לו בינתיים ותשאלי אותו מחר אם הכל בסדר, תני לו לדעת שאת כאן בשבילו :)
אולי זה אינטנסיבי לו מדי, אולי הוא צריך קצת זמן לעצמו?
אולי צץ לו משהו? אולי הוא עייף?
אולי אין לו מצב רוח?
מציעה שתניחי לו בינתיים ותשאלי אותו מחר אם הכל בסדר, תני לו לדעת שאת כאן בשבילו :)
שואל השאלה:
לא לדאוג? כי יש לו קטע כזה לשתות ולעשן המון ואני מפחדת שהוא יעשה שטויות .
עד עכשיו הוא לא עשה אבל זה היה נשמע כאילו הוא הולך לעשות משהו ואני מפריעה לו
לא לדאוג? כי יש לו קטע כזה לשתות ולעשן המון ואני מפחדת שהוא יעשה שטויות .
עד עכשיו הוא לא עשה אבל זה היה נשמע כאילו הוא הולך לעשות משהו ואני מפריעה לו
אנונימית
כנראה שהוא סתם לא במצב רוח, תני לו זמן ותחכי שהוא ירגיש יותר טוב ויתקשר אלייך
או שזה מקרי והכל סבבה או שכן, קרה משהיו
תני לו זמן אני בטוחה שהוא יחזור אלייך כנראה שיש משהו שמעיק עליו
תקשיבי שזה בול מה שקרה לי בהאוס... אני מדברת עם מישהו המון איזה חודש אנחנו מדברים מלא הוא בר קרוב אליי לקחנו מספר וכאלה ויום אחד הוא פוט נעלם לא עונה להודעות לא כלום..
והחלטתי פשוט לא לכתוב לו כלום יותר ועבר שבועיים והוא לא כתב כלום אז תחשבי ככה שא הוא הפסיד אותך ב כל הבנים ככה וזה מתחיל לעצבן ג אל תרדפי אחריו יותר!!! הוא לא שווה את זה... לפחות זה מה שאני אומרת על המקרה שלי ספציפי
והחלטתי פשוט לא לכתוב לו כלום יותר ועבר שבועיים והוא לא כתב כלום אז תחשבי ככה שא הוא הפסיד אותך ב כל הבנים ככה וזה מתחיל לעצבן ג אל תרדפי אחריו יותר!!! הוא לא שווה את זה... לפחות זה מה שאני אומרת על המקרה שלי ספציפי
שואל השאלה:
^ תקשיבי זה לא אותו דבר
אנחנו כל יום מדברים כל היום , אני מכירה את המשפחה שלו , אנחנו נרדמים ביחד בשיחות , מתקלחים ביחד .. גם עוד שבועיים אני באה לישון אצלו..
^ תקשיבי זה לא אותו דבר
אנחנו כל יום מדברים כל היום , אני מכירה את המשפחה שלו , אנחנו נרדמים ביחד בשיחות , מתקלחים ביחד .. גם עוד שבועיים אני באה לישון אצלו..
אנונימית
וואי אז זה ממש לא אותו דבר
תתני לו אז את הזמן שלו אולי עובר עליו משהו קרה לו משהו לא יודעת אין לי יותר מידיי גם מה להגיד לך כי אם זה היה קורה לי שיש לי חבר כזה טוב שאפילו מתקלח איתי אז הייתי מתחילה לדאוג אבל תנסי לדבר עם חברים שלו או המשפחה או משהו
שואל השאלה:
שלחתי לו הודעה
אולי הוא נרדם כי הוא מסטול או משהו ואולי הוא עם חברים למרות שגם כשהוא עם חברים הוא מדבר איתי ומתקשר אליי
לא יודעת ...בקיצור אני אחכה עד מחר ונראה
תודהה:)
שלחתי לו הודעה
אולי הוא נרדם כי הוא מסטול או משהו ואולי הוא עם חברים למרות שגם כשהוא עם חברים הוא מדבר איתי ומתקשר אליי
לא יודעת ...בקיצור אני אחכה עד מחר ונראה
תודהה:)
אנונימית
ניסיתי לעזור ותעדכני❤