5 תשובות
^כנל
אוקיי הקורונה שברה אותנו
ממש אבל
ממש אבל
אנונימי
יש לי סוכרת אבל לא הבנתי מה אתה רוצה
למה באמת אני לא מבינה כאילו אני יודעת שיש 2 סוגי סוכרת וזה והסוג הראשון זה נעורים ואם הם לא יאכלו סוכר הם יתעלפו להם וימותו אבל שיאכלו מלח וסוג השני זה של זקנים שעשויים מג'אנק פוד שפשוט צריך להכניס להם נתרן לגוף נתרןן
תגובה צינית ^
אחי זה הספאם הכי טוב בעולן
תגובה צינית ^
אחי זה הספאם הכי טוב בעולן
אהמ לא..
באותו הנושא: