4 תשובות
כן
אומרים תודה בכל זאת
בינתיים לא מהמחנך אבל קרה לי עם מלא מורים אחרים ואני פשוט אומרת לא משנה תודה, זה לא מלחיץ ממש
כן לא פדיחה פשוט מעצבן
כן, להיות מנומסת ולהגיד טוב תודה/ תודה בכל מקרה/ משהו בסגנון. ומה מביך בזה כולה קיבלת לא העיקר ניסית