7 תשובות
מעריכה אותם.
מה ככר יש לי לחשוב?
שהם ישרים וכנים, כמובן שיש בזה גם חסרונות.
שהם ישרים וכנים, כמובן שיש בזה גם חסרונות.
זה לא טוב.
מי ירצה אנשים אמיתיים מדיי בלי קצת חריפות מה שניקרא?
לרוב הם גם חסרי טאקט
מי ירצה אנשים אמיתיים מדיי בלי קצת חריפות מה שניקרא?
לרוב הם גם חסרי טאקט
אני כזאת.
אבל צריך לדעת גם מתי לעצור את עצמך
אבל צריך לדעת גם מתי לעצור את עצמך
אני אישית מעדיפה את האמת גם אם היא כואבת, אז אני מעריכה אנשים כנים
אני מעדיף אותם על אנשים צבועים.
רק לא לדחוף את זה בלי קשר כשזה מיותר.
אבל אם שואלים - לענות באמת.
רק לא לדחוף את זה בלי קשר כשזה מיותר.
אבל אם שואלים - לענות באמת.
מעדיף את זה, לטוב ולרע.
באותו הנושא: