5 תשובות
אני חושבת שאת יכולה לשקם את עצמך..
אני גם הייתי באותה התקופה בדיוק כמוך
אבל אם את באמת רוצה פשוט תגידי לה זה לא דבר רע
אני גם הייתי באותה התקופה בדיוק כמוך
אבל אם את באמת רוצה פשוט תגידי לה זה לא דבר רע
אם לאימא שלך חשוב מהלימודים שלך תגידי לה שממש קשה לך ואת חושבת שהמצב הנפשי שלך ידרדר את הציונים שלך ופסיכוחוג יוכל לעזור או שתגידי לה שממש קשה ופשוט תדברי איתה ותגידי חה מה קשה לך ולמה כמו שסיפרת לנו עכשיו
"אמא, אני רוצה פסיכולוג".
שואל השאלה:
^^^ אני חשבתי שאצליח לבד אבל זה מחמיר יותר עם הזמן זה אולי תקופה אבל אני 3 שנים ככה והמצב לא השתפר. תודה רבה למי שענה
^^^ אני חשבתי שאצליח לבד אבל זה מחמיר יותר עם הזמן זה אולי תקופה אבל אני 3 שנים ככה והמצב לא השתפר. תודה רבה למי שענה
אנונימית
תגידי לה את מה שכתבת, אני בטוחה שזה חשוב לה לעזור לך
באותו הנושא: