8 תשובות
אם היא מרגישה מוכנה אין עם זה שום בעיה אם יתגרשו בסוף זה בעיה שלה
שתעשה מה שבא לה.
זה בסדר להתחתן גם אחרי חודש אם מרגישים שזה *זה*...
אני דווקא חושב שכן זה לגטימי
אנונימי
שידוכים זה תוך 4 חודשיים אפילו שתיים
כן זה בסדר
אני לא יודע, זה לא משנה לי מה אחרים עושים, כל עוד זה בעל אהבה הדדית וחוקי שילכו על זה
4AM