4 תשובות
לא.
כמו שאמרת - אם יש את האופציה לפני בגרויות/צו ראשון וכולי, למה לא?
כמו שאמרת - אם יש את האופציה לפני בגרויות/צו ראשון וכולי, למה לא?
אני התחלתי ללמוד לא מזמן, אבל אני רק לומדת לתיאוריה עוד לא התחלתי שיעורי נהיגה וכאלה.
אם אתה מרגיש שיש עליך עומס אז עדיף שתדחה אבל אם אין לך כל כך אז למה לא לעשות
אם אתה מרגיש שיש עליך עומס אז עדיף שתדחה אבל אם אין לך כל כך אז למה לא לעשות
אני גם בדיוק ככה, ולא חשבתי על זה, אבל אם אתה באמת רוצה וזה אפשרי לך, לך על זה למה לא? אתה מרגיש שאתה מוכן אז תסמוך על עצמך ותעשה מה שאתה חושב לנכון :) בהצלחה :))
אנונימית
אני עכשיו יא בי עוד לא היה לי 16 וחצי ואני עכשיו באמצע השיעורים תוך עדי הבגרויות תלמד עכשיו יש לך עד סוף החגים לסים עם זה לפני העומס אני מצטער שהתחלתי עכשיו
באותו הנושא: