10 תשובות
תבקשי מחברה פד אם אין לה לכי למנהלת שכבה מאה אחוז יש לה אל תתביישי אין לך ממה גם לה מש
הולכים לשירותים, בודקים ואם אכן יש מחזור מבקשים מחברה או משהו פד אם יש לה אם אין אז שימי נייר טואלט
תבדקי קודם כל אם קיבלת, יכול להיות שאלה סתם הפרשות...
את אמורה לקבל בימים הקרובים?

אם זה מחזור תבקשי פד מחברה או שתשחררי הביתה.
שואל השאלה:
כן אני אמורה לקבל ואין עליי פד
אנונימית
תבקשי מחברה או מההנהלה
ליועצת תמיד יש פדים בנתיים גלגלי נייר קצת ולכי לבקש ממנה
שואל השאלה:
לא יודעת מביך לבקש ממנה
אנונימית
מה אכפת לךך תבקשי זה בשבילך יהיה לך פדיחוצ אחכ בכיתה עדיף פדיחה מייעצת וגם זה בכלל לא
שמים פד ותקשרי סוודר למותן שלא יראה את המכנס אם הוא קצת התלכלך:)
בהצלחה
אנונימית
הולכים לשירותים לשים פד ואם אין מבקשים מחברה למישהי חייב להיות