התחברות הרשמה

לדעתכם יהיה בסוף לימודים ביולי?

כי ממה שהבנתי מצד אחד אין תקציב והרבה מורים מתנגדים, מצד שני הרבה הורים בעד וביבי הבטיח שיהיה
6 באפריל 2021, 11:23
קורונהחופש הגדולמשרד החינוךהמצב הבטחוניתאריך    
3 תשובות
לא נראה לי שיהיה כמו שאמרו אותו דבר שנה שעברה ובסוף זה לא קרה
י
ילדה מהסטיפס
לאא
א
אילנית את בטח דוגמנית!
אמרו את זה לפני שנתיים, ואז בכלל סיימנו מוקדם, אז לא.
T
ThatBiatch
באותו הנושא:
*אם* ויהיו לימודים ביולי אתם באמת תבואו??
בסוף יהיה מחר לימודים?
לימודים ביולי - יהיה חובה לבוא או שלא?
מה דעתכם על החלטת נתניהו בכך שמאריכים את הלימודים עד סוף יולי?
לדעתכם המצב יהיה יותר רגוע ביולי?
לפי דעתכם הקורונה הולכת להסתיים ביולי יהיה קיץ ??????????
בסוף יש לימודים ביולי או לא?
מה עדיף, לטוס עם אבא שלי לחול ביולי או ללכת עם אבא שלי להופעה בסוף מאי?
אם אני רוצה לנסוע לאילת ביולי (בסוף יולי כזה)
אתם חושבים שבסוף כן יהיה בית ספר ביולי וחופש רק באוגוסט?
יש סגר בסוף? לא יהיה לימודים בבית ספר?