4 תשובות
שואל השאלה:
^מסכימה
^מסכימה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני אוהבת אותה אבל פנדורה הייתה נחמדה לכולם וגם לאפי שהתנהלה אליה כמו זבל וניצלה אותה לפעמים, והדבר היחיד שפנדורה עשתה לא בסדר במהלך הסדרה גם אפי עשתה את אותו הדבר אז מעניין אותי למה כשאפי עושה משהו זה מדהים אבל כשפנדורה עושה את אותו הדבר אז היא מעצבנת וצריכים לשנוא אותה
גם אני אוהבת אותה אבל פנדורה הייתה נחמדה לכולם וגם לאפי שהתנהלה אליה כמו זבל וניצלה אותה לפעמים, והדבר היחיד שפנדורה עשתה לא בסדר במהלך הסדרה גם אפי עשתה את אותו הדבר אז מעניין אותי למה כשאפי עושה משהו זה מדהים אבל כשפנדורה עושה את אותו הדבר אז היא מעצבנת וצריכים לשנוא אותה
אנונימית
אני אישית פשוט ממש ממש אוהבת את אפי את האופי שלה והכול ואני לא מתה על פנדורה..
הדור הראשון הכי טוב
אנונימי