6 תשובות
עושה כרגע לידני.
אני אוהב מכוניות ישנות/ספורט, ומעדיף שתהיה לי את האופציה גם לנסוע על ידני וגם על אוטומט.
ידני יותר יעיל
אנונימית
ידני מצד אחד עדיף, כי זה עוזר גם לאוטומט וגם לידני אבל אם את לא מתכננת להשתמש באוטו ידני תעשי אוטומט כי זה סתם מסיח את הדעת. היום הרוב זה אוטומט אבל בכללי ידני יכול לעזור
אני עכשיו עושה לאוטומט כי עוד מעט כבר פחות יהיה אוטו הילוכים והכל יהיה אוטומט במילא
ידני עדיף אם את עושה על ידני יש לך רשיון גם לידני וגם לאוטומט
אם עושים רק על אוטומט יש רשיון רק לאוטומט.
עושה אוטומט ושמחה כי אחרכ היה לי פי אלף קשה יותר בידני