7 תשובות
לא, אם נפרדתם, למה צריך לחזור לאחור?
תסתכלי קדימה, אל תתקעי על הקשר הזה.
לא חד משמעית לא
אם נפרדת מחבר שלך פעמיים כנראה יש לזה סיבה לדעתי את לא צריכה אותו
אני במקומך לא הייתי חוזרת אליו:)
את משחקת בו אחותי
נופ