9 תשובות
ואל תיפגשי עם אנשים שאת לא מכירה
שואל השאלה:
טוב אני לא יפגש תודה
טוב אני לא יפגש תודה
אנונימית
יופי הוא בעיניי המתבונן
אני בטוחה שאת יפה
כי כל אחד והטעם שלו
את אולי לא הטעם של עצמך
אבל זה לא אומר שבעיני אחרים את מכוערת
תחשבי חיובי
אני בטוחה שאת יפה
כי כל אחד והטעם שלו
את אולי לא הטעם של עצמך
אבל זה לא אומר שבעיני אחרים את מכוערת
תחשבי חיובי
שואל השאלה:
אהבתי תודה רבהה
אהבתי תודה רבהה
אנונימית
שואל השאלה:
הם מזמינים אותי
הם מזמינים אותי
אנונימית
זה בסדר שאת מפחדת
למה שתפגשי עם אנשים מהאינסטגרם?
את יפה כמו שאת, תאהבי את עצמך
תכירי אותי תדעי מה זה פחד ולא תפחדי יותר מאף אחד מוחעחעחע
באותו הנושא: