4 תשובות
שמעי עדיף לסיים כמה שיותר מהר לא כדי ברגע האחרון למהר ולקבל ציון לא טוב
שואל השאלה:
חח עכשיו זה הדקה ה90 אבל את צודקת פשוט לא יודעת אין כוח כזה, כיתה יב..
אנונימית
אני לא יכולה להגיד שאני מבינה אותך כי אני בכיתה ז' והעבודות (אני מניחה) הרבה יותר קלות אצלי אבל אני מזדהה איתך
המוטיבציה תבוא אחרי שתתחילי ויהיה לך הרבה יותר קל להמשיך את העבודה מאשר להתחיל אותה,
את צריכה פשוט לא לחשוב, לקום וללכת לאיפה שאת עושה את העבודה ופשוט להתחיל
כן אני שונאת שאומרים לי לעשות את זה אבל זאת בעיקרון השיטה אז פשוט קומי
שואל השאלה:
צודקת צודה
אנונימית