3 תשובות
לשטוף פנים במים קרים
ולהתרענן כזה
ולשתות קפה או משהו עם קפאין
ועדיף קר כי חם זה מעייף :)
ולהתרענן כזה
ולשתות קפה או משהו עם קפאין
ועדיף קר כי חם זה מעייף :)
קפה
להתקלח
באותו הנושא: