13 תשובות
שואל השאלה:
זו לא תקופה קשה. זה האופי שלי.
אבל אתם לא תבינו כנראה..
אנונימית
די תפסיקי להגיד את זה, לכולם יש תקופות קשות שאין מוטיבציה וכוח לקום לשום מקום ולא להגיש שום עבודה ופשוט להיות בטלפון כל היום, אבל תלחמי בתקופה הקשה ותקומי מהמיטה ותעשי שני דברים שרצית לעשות היום כמו לעשות משימה אחת מבית ספר ולדסר את החדר, ואת לא גרועה!!!!!
שואל השאלה:
לא עוזר כי אני מתעלמת.. דפוקה או לא?
אנונימית
וואו תקשיבי אני גם הבן אדם הכי לא מסודר שיש אבל נראה לי שעם תרצי את יכולה לנסות לשנות את זה( אני יודעת שזכ קשה אני מנסה מלא ועדיין החדר שלי וזה מתבלגן כל פעם מחדש..)
אוקיי תקשיבי אני באותו סיפור רק במקום לאמר שאני לוזרית, אני אומרת שככה אני וזהו.
וזה סבבה לגמרי, בכולם יש פאקים. וזה חלק ממני, ואף אחד לא מושלם. אני לא מושלמת, ואני שלמה עם זה. תלמדי גם את לקבל ולאהוב את עצמך, זה לא יעזור שתשנאי את עצמך :)
אז מה שקצת בעשר וחצי? זה בסדר, לא לכולם יש את היכולת. את הולכת למוסד חינוכי כל יום, שמונה שעות ביממה, וסובלת שם את החיים אבל עדיין מנסה להשקיע. את חייבת להרים לעצמך על זה. גם אם את לא מצליחה לתת את המאה אחוז, כל עוד את נותנת משהו את כבר מלכה בפני עצמה, אני בטוחה בזה❤
שואל השאלה:
תודה רבה.
אני כל החיים שלי נלחמת בתחושה הזו שאני לא טובה מספיק.
כי אני רואה את כולם עובדים לפי לוח זמנים ואני לא..
אנונימית
יש התראה בטלפון תעשי
מה זאת אומרת האופי שלך?
שאנחנו לוזרים וגרועים ואין טעם להתאמץ*
שואל השאלה:
האופי שלי מאוד ילדותי ולא מסודר
אנונימית
אל תתייחסי לאחרים. הם סתם רעשי רקע.
*לך* *עצמך* *בלבד* טוב במקום שאת נמצאת? עובדה שלא מעיפים אותך ממנו, אולי את לא עומדת בלוח זמנים, אבל את טובה, וזה למה משאירים אותך במקום הזה. ותאמיני לי שאת מספיקה, ומאוד.
אני יודעת שקשה להעביר את זה בכתיבה, אבל בבקשה ממך, תאמיני בעצמך ולעולם אל תחששי מכלום. את בעצמך יודעת שיש בך פונטנציאל אדיר, אבל המוח הדפוק שלנו מנסה לגרום לנו לחשוב אחרת, שאנחנו חוזרים וברוכים ואין טעם להתאמץ - כי הוא לא רוצה להתאמץ! אבל את רוצה, ואת כשרונית, וטובה, והולכת להצליח. אז תאמיני ביכולות המדהימות *שיש* לך. ואל תסתכלי מה אחרים יכולים ואת לא. תסתכלי מה את יכולה ומה אחרים לא. אבל באותה מידה אל תורידי אחרים, כי אם תהיי נאמנה מספיק לעצמך תביני שאת טובה מספיק גם בלי להשוות את עצמך, או להקטין אחרים.
וכל בנאדם, כולל אותך הוא קווין בפני עצמו.
אז אל תורידי את הראש של בחיים, שלא ייפול לך הכתר (;
היי אנונימית, אני קוראת על הקושי שלך בעמידה בזמנים ועל הרצון שלך לשנות את זה. מאז ומתמיד היה לך קשה לעמוד בזמנים? או שזה משהו שקרה לאחרונה?. את מספרת שזה גורם לך להרגיש שאת כישלון עם אופי דפוק, אני מזמינה אותך לשתף אותי למה זה גורם לך להרגיש ככה ואיך את מרגישה שזה משפיע לך על היומיום.
אני יובל, מתנדבת בעלם דיגיטל שזו תוכנית שמלווה נוער וצעירים ברשת.
את יכולה לפנות בצ'אט בסטיפס, באינסטגרם nayedet.digital, בטיקטוק או באימייל [email protected].
מחכה לשמוע ממך, יובל.