7 תשובות
תבחרי בו
להיפרד מחבר שלך ולהתרחק מהם
אנונימית
שואל השאלה:
^^ במי?
^^ במי?
אנונימית
תיפרדי אם יש לך רגשות למישהו אחר ולאט לאט תתקרבי אל השני
להבין עם עצמך האם אלו רגשות רומנטיים אליו ואם כן לשקול להפרד מחבר שלך, וכמו שאמרו מעליי לא למהר לפתח יחסים אם החבר שלו, להבין עם עצמך קודם כל מה את מרגישה
שואל השאלה:
^ אני לא בטוחה....
פשוט כל פעם שאני מסתכלת עליו זה גורם לי לחייך אבל גם על חבר שלי
^ אני לא בטוחה....
פשוט כל פעם שאני מסתכלת עליו זה גורם לי לחייך אבל גם על חבר שלי
אנונימית
להפרד מחבר שלך קודם כל אם את בטוחה שאת מתיחה לפתח רגשות.
ולהיות קצת לבד עם עצמך (בלי יחסים רומנטיים ) לא להרבה זמן פשוט כדי להבין מה. את באמת רוצה ולחשוב על מי זה יכול לפגוע, זה שווה את זה?, את היית רוצה שזה יקרה לך לחשוב עם עצמך אם את בטוחה.
ולפעול לפי זה.
ולהיות קצת לבד עם עצמך (בלי יחסים רומנטיים ) לא להרבה זמן פשוט כדי להבין מה. את באמת רוצה ולחשוב על מי זה יכול לפגוע, זה שווה את זה?, את היית רוצה שזה יקרה לך לחשוב עם עצמך אם את בטוחה.
ולפעול לפי זה.
באותו הנושא: