4 תשובות
אין לי חיי חברה לול
חברים שלי בלי טאקט וגם אני בלי טאקט
אצלינו כול אחת יותר סתומה מהשנייה אבל כולם יסכימו שאני הכי נורמלית...
אנונימית
באותו הנושא: