4 תשובות
עכשיו חצי מדינה ככה. זה בגלל מזג האוויר.
תרגישי טוב (:
תרגישי טוב (:
שואל השאלה:
אמאלה אוקיי תודה!!
אמאלה אוקיי תודה!!
אנונימית
זה לא מצוננת זה אלרגיה בעונות מעבר
גם אני ככה כל היום מתעטשת
גם אני ככה כל היום מתעטשת
עונות מעבר ומה שבא איתן מלבב
באותו הנושא: