32 תשובות
ראית את הסדרה צל של אמת?
שואל השאלה:
^לא...
^לא...
אנונימית
תראי את הסדרה זה חינם בויאודי וזה מסביר הכלל זה כמה פרקים קצרים
שואל השאלה:
זה יסביר לי איך אק קשורה?
זה יסביר לי איך אק קשורה?
אנונימית
אק הייתה איתה בכיתה יש לה בעיות נפשיות ואומרים שהיא רצחה את תאיר
חבר של אק גם סיפר שהיה לה תיק עם סכין ודם נראה לי והיא סיפרה לו
בנוסף אומרים שכשהיא הייתה באישפוז פסיכאטרי היא סיפרה למי שהייתה איתה מה עשתה ואז זאת שהייתה איתה התאבדה
לא ידוע מי רצח
חבר של אק גם סיפר שהיה לה תיק עם סכין ודם נראה לי והיא סיפרה לו
בנוסף אומרים שכשהיא הייתה באישפוז פסיכאטרי היא סיפרה למי שהייתה איתה מה עשתה ואז זאת שהייתה איתה התאבדה
לא ידוע מי רצח
אח שלי היה עם תאיר בכיתה
הסיפור עצמו מוזר
רוב הבית ספר היה בטיול ולהם היה חוג וחברה הלכה איתה לשירותים וראתה דם
הרבה דם על הרצפה חשבה מחזור
ברור שאף אחד לא יחשוב רצח במיוחד בעיר הזאת
אבל מחזור? מי שיצא לה כמות גדולה כזאת של מחזור צריכה אם כבר תרומת דם
אם הייתי החברה הייתי דואגת
הסיפור עצמו מוזר
רוב הבית ספר היה בטיול ולהם היה חוג וחברה הלכה איתה לשירותים וראתה דם
הרבה דם על הרצפה חשבה מחזור
ברור שאף אחד לא יחשוב רצח במיוחד בעיר הזאת
אבל מחזור? מי שיצא לה כמות גדולה כזאת של מחזור צריכה אם כבר תרומת דם
אם הייתי החברה הייתי דואגת
כןכן זה מסביר איך אק קשורה תראי את הסדרה זה ממש מעניין גם
בעיקר מבלבל
שואל השאלה:
וואו אח שלך באמת היה איתה?
וכן,, פעם ראשונה שאני שומעת שחברה הייתה איתה וראה דם (בהתחשב בכך שרק אתמול גיליתי על המקרה), החברה הזאת שלה נשבעת סתומה ביותר, כמה דם כבר יש במחזור שמטפטף?
וואו אח שלך באמת היה איתה?
וכן,, פעם ראשונה שאני שומעת שחברה הייתה איתה וראה דם (בהתחשב בכך שרק אתמול גיליתי על המקרה), החברה הזאת שלה נשבעת סתומה ביותר, כמה דם כבר יש במחזור שמטפטף?
אנונימית
תראי אני לא יודעת אם זה הסיפור כל פעם מישהו אומר משהו אחר זה מה שידעתי
כן הוא ממש היה עם תאיר
כן הוא ממש היה עם תאיר
שואל השאלה:
כן אני יודעת, אמרו לי שיש כמה גרסאות...
מגניב שהם היו באותה הכיתה.. מה שכן אני גם די מרחמת על אלה שהיו איתה בכיתה... להיות קרוב למקרה כזה, זה דבר קשה ומפחיד, במיוחד שהכרת את הבן אדם שזה קרה לו...
כן אני יודעת, אמרו לי שיש כמה גרסאות...
מגניב שהם היו באותה הכיתה.. מה שכן אני גם די מרחמת על אלה שהיו איתה בכיתה... להיות קרוב למקרה כזה, זה דבר קשה ומפחיד, במיוחד שהכרת את הבן אדם שזה קרה לו...
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי שאלה קטנה, מי אתם חושבים שהרוצח?
יש לי שאלה קטנה, מי אתם חושבים שהרוצח?
אנונימית
לגמרי
הייתי ביסודי אז והשירותים שלנו היו אותו דבר ממש פחדתי ללכת
הייתי ביסודי אז והשירותים שלנו היו אותו דבר ממש פחדתי ללכת
שואל השאלה:
אני כל כך מבינה אותך... אני לא חושבת שהייתי ממשיכה ללמוד בבית הספר שבו קרה המקרה... זה כל כך מפחיד
אני כל כך מבינה אותך... אני לא חושבת שהייתי ממשיכה ללמוד בבית הספר שבו קרה המקרה... זה כל כך מפחיד
אנונימית
קשה לדעת מצד איש רומן זדורוב לא מתאים בסרט הראו שהוא בכלל לא ידע איפה היה המקום שהיא נרצחה
מצד שני אק עם בעיות נפשיות אז יש מצב מצד שלישי זה שיש לה בעיות נפשיות לא אומר שהיא עשתה את זה
וגם חבר שלי היה משהו לא מהעולם הזה
גם אמרו שלא ממש אהבו את תאיר שהיא הייתה סנובית או מתנשאת השאלה אם זה לא מה שגרם לרצח
מצד שני אק עם בעיות נפשיות אז יש מצב מצד שלישי זה שיש לה בעיות נפשיות לא אומר שהיא עשתה את זה
וגם חבר שלי היה משהו לא מהעולם הזה
גם אמרו שלא ממש אהבו את תאיר שהיא הייתה סנובית או מתנשאת השאלה אם זה לא מה שגרם לרצח
שואל השאלה:
הא והארולד אני אראה, אני מקווה שזה יסביר לי טוב, תודה:)
הא והארולד אני אראה, אני מקווה שזה יסביר לי טוב, תודה:)
אנונימית
בכיף תעדכני מה את חושבת אחרי שאת רואה :)
לא למדתי שם בתיכון עברתי אבל לא בגלל הרצח
^זה קצת מפחיד ומזעזע אבל אין לי מושג בת כמה את אבל אם את יותר קטנה מ16 בערך לא יודעת אם כדאי לך לראות
וואי בשנים האלה גם דיברנו על בני סלע האנס
אשכרה הייתי בכיתה ג או ד
אשכרה הייתי בכיתה ג או ד
שואל השאלה:
^^^ טוב, יש לך תענות נכונות, אי אפשר באמת לדעת...
שמעתי גם משהו על זה שיש סיכוי שחברות שלה רצחו אותה, וגם על זה שאומרים שהרצח לא היה יחידי והשתתפו בו עוד כמה אנשים...
^^^ טוב, יש לך תענות נכונות, אי אפשר באמת לדעת...
שמעתי גם משהו על זה שיש סיכוי שחברות שלה רצחו אותה, וגם על זה שאומרים שהרצח לא היה יחידי והשתתפו בו עוד כמה אנשים...
אנונימית
שואל השאלה:
כן, גם אני שמעתי עליו, אבל בסוף הורידו אותו מהפרק לא?
כן, גם אני שמעתי עליו, אבל בסוף הורידו אותו מהפרק לא?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ אני אחשוב על זה תודה:)
^^^^ אני אחשוב על זה תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
הפיה של סוסי, יופי שעברת, לא בירא לחיות ככה לדעתי
הפיה של סוסי, יופי שעברת, לא בירא לחיות ככה לדעתי
אנונימית
ממש קשה לדעת
בעיקרון התאי שירותים קטנים לא יכלו להכנס הרבה גם בטח היו שומעים אותם סיכוי די קטן אלא אם הם מקצוענים
שהיו כמה ושתקו כל הזמן והצליחו לגרום לה לשתוק
בעיקרון התאי שירותים קטנים לא יכלו להכנס הרבה גם בטח היו שומעים אותם סיכוי די קטן אלא אם הם מקצוענים
שהיו כמה ושתקו כל הזמן והצליחו לגרום לה לשתוק
האמת עברתי בגלל דברים אחרים אבל באמת היה מפחיד ללכת לשירותים בבית ספר שהייתי כי הם היו אותו דבר
מי שרצח אותה
זה או אחד עם שנאה קשה כלפיה או עם בעיות נפשיות כי הכמות פעמים שדקרו אותה והדרך שחתכו אותה זה לא אשם שמשעמם לו זה קטילה קשה
זה או אחד עם שנאה קשה כלפיה או עם בעיות נפשיות כי הכמות פעמים שדקרו אותה והדרך שחתכו אותה זה לא אשם שמשעמם לו זה קטילה קשה
שואל השאלה:
^צודקת..
הרבה אנשים (בינהם אמא שלי) אומרים שהמשטרה יודת שאק הרוצחת, אבל הם מנסים להסתיר את זה בגלל שהיא בת של שוטר...
וכן, צודקת לגבי אותו אחד שרצח אותה...
^צודקת..
הרבה אנשים (בינהם אמא שלי) אומרים שהמשטרה יודת שאק הרוצחת, אבל הם מנסים להסתיר את זה בגלל שהיא בת של שוטר...
וכן, צודקת לגבי אותו אחד שרצח אותה...
אנונימית
שואל השאלה:
^^^כן, זה ממש מפחיד. נראה לי שאם הייתי לומדת שם לא הייתי בכלל מתקרבת לאזור של הכניסה לשירותים.. טוב שעברת (לא משנה אם זה מהסיבה הזאת או אחרת)
^^^כן, זה ממש מפחיד. נראה לי שאם הייתי לומדת שם לא הייתי בכלל מתקרבת לאזור של הכניסה לשירותים.. טוב שעברת (לא משנה אם זה מהסיבה הזאת או אחרת)
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^ עדיין, ראיתי את התא, לדעתי שלושה אנשים יכולים להכנס בכיף לשם (אפילו שזה קשה)
^^^^^ עדיין, ראיתי את התא, לדעתי שלושה אנשים יכולים להכנס בכיף לשם (אפילו שזה קשה)
אנונימית
נראה לי מורכב אבל יש מצב
שואל השאלה:
כן, יש מצב...
מעניין אותי עם בכלל המצאו את הרוצח הזה...
כן, יש מצב...
מעניין אותי עם בכלל המצאו את הרוצח הזה...
אנונימית