התחברות הרשמה

הקראש שלי ואני דיברנו, הוא כתב לי "לילה טוב" הגיוני שיש לי פרפרים בבטן?

7 באפריל 2021, 22:42
פרפרים    
2 תשובות
זה די הרעיון של קראש?
י
יעקב פרלטה
חחח ברור
c
compass
באותו הנושא:
זה הגיוני שילדה תדקור ילדה בגלל שהיא דיברה עם הקראש שלה???
זה הגיוני שיש לי קראש על מישהו שלא דיברנו בחיים ?
אומגדד הקראש ואני דיברנו
הקראש ואני פעם דיברנו הרבה בגלל שאנחנו מתנדבים באותו מקום (בגלל ה-60 שעות התנדבות)
זה הגיוני שהקראש רוצה אותי אבל בחיים לא דיברנו ?
הגיוני שהקראש שלי דלוק עליי אבל בחיים לא דיברנו?
זה הגיוני שיש לי קראש ואני מפתחת קראש על עוד בן אדם ?
ואני הקראש אמרנו שנלך לריצה ויום למחרת לא דיברנו בכלל , ובלילה הוא רשם לי "לא הלכנו"
הקראש כתב לי לילה טוב❤ אז לכתוב לו לילה טובב❤ או לילה טוב❤❤?
הקראש ואני דיברנו והוא שאל אותי אם היו לי הפרעות אכילה...
טוב אז הקראש שלי ואני דיברנו עכשיו