14 תשובות
שואל השאלה:
בעיות? לא מנסה להגיע לחמות נמאס לי מהצביעות
אנונימית
לגבי הכותרת אני ממש לא מסכימה איתך
אבל מה שרשמת למטה זה דיי נכון..
חחח אז יש לך בעיה חומד.
סבא שלי ניצול שואה ולדעתי חייב את היום הזה כדי שידעו מה קרה בשואה.
איך את רוצה שהדורות הבאים יזכרו מה קרה בשואה? איכס השאלה הזאת פשוט דוחה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה איך, שיזכרו כל יום, זה שאת נזכרת בסבא שלך רק יום אחד זה בעיה שלך
אנונימית
אני חושבת שבכל יום מכבדים את הניצולי שואה אבל הרבה יותר במיוחד ביום השואה , אני מסכימה שלא מייחסים לזה הרבה חשיבות במהלך השנה אבל אני לא חושבת שהמילה צבוע הנכונה להגדיר את זה
מה שרשמת למטה לא אומר שאת לא צריכה לכבד את יום השואה. היום הזה חשוב מאוד, כי בלעדיו כולנו כבר היינו שוכחים. ברור שיום אחד זה לא מספיק, וצריך לזכור אותם כל השנה שזה כבר לא ממש קורה, אבל זאת לא סיבה לא לכבד את יום השואה כי בלעדיו אף אחד לא יזכור.
לכל מי לשלא הבין : היא התכוונה שלמה שנזכור את השואה רק יום יומיים בשנה.
שצריך לזכור את זה כלל השנה....
את האמת שאני מסכימה עם מה שרשמת בפירוט.
זה מאוד צבוע שיום אחד בשנה פתאום נזכרים בהם. הממשלה לא מתייחסת אליהם בכלל, הם חיים בתנאים נוראיים ועוד אחרי כל הסבל שעברו..
זה כל כך צבוע.
במקום לדאוג להם לפנסיה נורמאלית שמאפשרת חיים ברמה בסיסית, הם דואגים ליום בשנה.
זה מאוד צבוע.
אני מכבדת את יום השואה ואת הניצולים בפרט. אני פשוט חושבת שהמדינה לא עושה בשבילם מספיק. מגיע להם יותר.
אני ממש לא נזכרת בו רק יום אחד מאיפה לך בכלל? מסכימה איתך שצריך לזכור כל יום
אבל חייב שיוקדש לזה יום כדי שהדורות הבאים ידעו את המשמעות.
זה מה זה לא מכבד מה שאת עושה וממליצה לך למחוק את השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי מכבדת פעם עד שגיליתי שהציונים ורוטשילד הם אלו שמימנו את מחנות הגזים והשואה, בא לי להקיא מהצביעות. לא מכבדת יותר יום כזה של מדינה ציונית צבועה. אני אכבד אותם בדרכים אחרות ואעזור להם כספית שזה הרבה יותר מכל מה שאתם עושים כדי לכבד אותם ולצעוק על אחרים
אנונימית
זה נכון שצריך לזכור את זה כל השנה אבל למה שלא יהיה גם יום אחד שמוקדש רק לזה? שנזכרים בזוועות ובסיפורים ולא מעבירים את זה על סדר היום
אנונימית
מבינה למה את אומרת שהמדינה צבועה אבל אם יש יום כזה כן צריך לכבד אותו חומד
אנונימית
מה ביקשו ממך כבר? לכבד יום אחד מסכן?
אנונימית
מה
תמיד מכבדים את שורדי וניצולי השואה וגם האלה שנספו ויש מלא אנשים וארגונים שמחלקים להם אוכל,מקריאים להם סיפורים וכל מיני כאלה. יום השואה הוא פשוט יום שמרוכז בשביל זה ונוכל באמת להעביר סיפורים של ניצולים ולתת להם יום מיוחד שהכל מוקדש ללמידה על זה...