7 תשובות
תראה,יכול להיות שהתקופה הזו קוראת מהמצב שכרגע אנחנו נמצאים בו והרבה ילדים מרגישים כמוך ואני מרגישה גם בדיוק כמוך,ואני מבינה אותך ברמות וזה באמת מצב שקשה לצאת מימנו,תראה אתה יכול לבכות ולהתמרמר אבל בסופו של דבר תחיה בידיעה שזה מה שעשית במקום לקום על עצמך ולהגיד לעצמך אני לא מוותר אני חזק. ועם כמה שזה קשה לעשות את זה עד שזה נהפך להרגל,לשגרה,כל מה שכתבת זה פשוט דיוק שלי ולכן אני כן מבינה אותך אבל תנסה לקחת תעצות האלה למקום רציני מאמינה בך❤
שואל השאלה:
אין לי למי לספר. יש לי חברים קרובים אבל אני לא רוצה להטריד אותם, הם מכירים אותי כמישהו שמח לא כמישהו בכיין. בנוסף אני לא מסוגל לסמוך על אף אחד אבל אף אחד אני לא יכול לדעת אף פעם למי המידע יגיע.
אין לי למי לספר. יש לי חברים קרובים אבל אני לא רוצה להטריד אותם, הם מכירים אותי כמישהו שמח לא כמישהו בכיין. בנוסף אני לא מסוגל לסמוך על אף אחד אבל אף אחד אני לא יכול לדעת אף פעם למי המידע יגיע.
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי לקום כל כך הרבה פעמים וזה פשוט לא עובד.
ניסיתי לקום כל כך הרבה פעמים וזה פשוט לא עובד.
אנונימי
מזדהה, אני פשוט אמרתי פאק איט, ועכשיו חוץ מפיזיקה, הנדסת תוכנה ואנגלית, אני שם 0 מאמץ בבית הספר ובבית אני לומד סייבר חוץ מזה שאני במגשימים... אני פשוט מחכה לצאת מהמערכת ה### הזאת ולהיות אשכרה חופשי ואלה שיגידו שיש צבא, אתם צודקים ואני מחכה לשירות שלי וכן אני צהוב צה"ל.
אנונימי
אם יש לך חבר אחד טוב זה ממש חשוב לספר אבל מישהו שאתה סומך עליו,בכל זאת אם אתה לא מרגיש בנוח תנסה להתמודד בעצמך כי בסוף אתה זה שתרים את עצמך אפחד לא יעזור לך ..זה העצה שאני לוקחת לעצמי לחיים בלי קשר ללימודים בסוף מתים חשוב לחיות ולעשות משהו..,איך אומרים,"בסוף כולם מתים השאלה איך אתה חי"
היי אני אשמח לנסות לעזור לך כמה שאני יכולה ולעזור לך להחזיר את המוטיבציה,
אם אתה מעוניין אתה מוזמני לבוא לפרטי.
ואם אתה לא מעוניין אז אני כותבת פה כמה דברים
אתה לא בכיין מגעיל בכלל לא קשה לך בחיים וזה בסדר לבכות ולא לאהוב את החיים אפילו שמלא היו רוצים אותם, עזוב את האחרים אתה צריך לעשות משהו שיהפוך את החיים שלך לטובים יותר אתה עכשיו תקוע בקושי גדול בחיים שלך שהופך אותם לקשים ולא טובים צריך להתגבר על הקושי הזה
ברור שזה לא פשוט בכלל אבל זה אפשרי אתה מסוגל לעשות את זה וגם בתהליך הזה שצריך לעשות יהיו פעמים שתגיד אני שונא את החיים שלי ויהיו נפילות אבל אתה צריך לקום בחזרה עם כמה שזה קשה ותראה שאתה מסוגל
ועוד פעם אני כותבת אני אשמח לעזור לך בהכל כמה שאני יכולה ואני חושבת שזה יכול לעזור שאני גם מבינה חלק לא קטן ממה שכתבת כי חוויתי ואני חווה עכשיו
אם אתה מעוניין אתה מוזמני לבוא לפרטי.
ואם אתה לא מעוניין אז אני כותבת פה כמה דברים
אתה לא בכיין מגעיל בכלל לא קשה לך בחיים וזה בסדר לבכות ולא לאהוב את החיים אפילו שמלא היו רוצים אותם, עזוב את האחרים אתה צריך לעשות משהו שיהפוך את החיים שלך לטובים יותר אתה עכשיו תקוע בקושי גדול בחיים שלך שהופך אותם לקשים ולא טובים צריך להתגבר על הקושי הזה
ברור שזה לא פשוט בכלל אבל זה אפשרי אתה מסוגל לעשות את זה וגם בתהליך הזה שצריך לעשות יהיו פעמים שתגיד אני שונא את החיים שלי ויהיו נפילות אבל אתה צריך לקום בחזרה עם כמה שזה קשה ותראה שאתה מסוגל
ועוד פעם אני כותבת אני אשמח לעזור לך בהכל כמה שאני יכולה ואני חושבת שזה יכול לעזור שאני גם מבינה חלק לא קטן ממה שכתבת כי חוויתי ואני חווה עכשיו
היי, קראתי את הפוסט שלך, אני מבין שאתה ברגיש בדיכאון, שתפסת פער בלימודים, שאתה לא מצליח למצוא את הכח לקום וללמוד או להתפתח לנושאים אחרים כמו תכנות או נגינה למרות שאתה מאד רוצה. בנוסף אני קורא שאתה מאד מופנם ושאתה שומר את כל מה שאתה מרגיש לעצמך. רציתי לשאול האם קרה אירוע ספציפי שגרם לך להרגיש בדיכאון או שמדובר ברצף אירועי הקורונה? שיתופיות היא חלק חשוב בהתמודדות עם הרגשות שלנו, שמי עדי אני חלק מתוכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. אני מזמין אותך לרשום לי בהודעות פרטיות, באינסטגרם, טיק טוק שלנו nayedet.digital או במייל שלנו [email protected]
וביחד נחשוב על מה עושים בשביל שתרגישי טוב יותר
עדי מעלם דיגיטל
וביחד נחשוב על מה עושים בשביל שתרגישי טוב יותר
עדי מעלם דיגיטל
באותו הנושא: